Nej för denna dag.

Denna dag, eller iaf morgonen har varit klatastrof.
Frankis har slagit hakan så det kom massa blod.
Han har satt sig och bitit sig i tungan, ja det kom blod då med!!
Han har varit super nära att svälja en mjölkpaketsflärp (den skyller jag på den oansvarige pappan)
Det har fastnat en träbit i hans mun, ja, jag fick ut den men de va fan inte lätt. Fattar inte varför de gör små delar på leksakerna!

Allt detta hade hänt innan klockan slagit 0800, jag ville bara sätta mig på golvet och gråta.
Ungen har fått nån jävla blåsa vid munnen med, snälla låt den va borta imorgon!

Eftermiddagen däremot blev en riktig höjdare för både mig och Frank, jag fick hänga med Nillan och Frank med Erik och Isak. Det behövde min lilla kille och mamman med!

Imorgon skulle vi träffa A, men det blev framflyttat till torsdag. Så imorgon får vi försöka uppsöka en Öppenförskola eller nått.

Nu ska jag äta dagens första mål, duscha och sen sova. Allt detta innan 21 hoppas jag, haha.

Puss K.

Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Hur går det? Hur länge har ni kört?



Jag har kört lite femminutersmetoden + nya stenhårda rutiner och han somnar iaf själv i sängen nu och han sov bättre i en vecka men nu har vi haft två dåliga nätter igen. Blä, man kanske får stå ut tills dom är såpass gamla att dom förstår :P



Puss

2011-01-25 @ 20:01:00
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Ja, jag funderar och på AW, men det känns sååå svårt att följa. Jag har liksom inte den styrkan :P



Pusse

2011-01-26 @ 13:09:54
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0