Fi**natt.

Katten har vägrat sova, bara skrik skrik skrik hela fucking natten. Har varit vaken till och från från klockan 02, 04 fick hon komma över till mig i hopp om att hon skulle somna om.. Men nej, 05.00 var de bara att stiga upp med en superpigg tjej. 
Just nu springer hon omkring och leker med frankan som såklart också kom upp.
Hur jag ska orka jobba mellan 10 och 18 är ett mysterium.
 Fellån delux kommer vara dagens ämne..

Igår kom frankans nya inneskor till dagis.. Jag trodde aldrig jag skulle köpa ett par crocs aka foppatofflor speciellt inte för fyrahundra spänn.. Haha men så blev det och vi har en mycket nöjd kille här hemma!


Katten är avis kan jag säga så kanske blir vi snart en riktigt whitetrash familj som bara använder foppisar. 

Puss K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0