2 days to go.

På söndag är det min födelsedag, jag fyller 24år. Då når jag den åldern jag har sagt jag har varit i snart 10år, haha. Så frågan är hur gamal jag ska säga att jag är nu, 20???

Jag brukar alltid vara super excited över min födelsedag, tjata i veckor innan om saker jag vill ha, som ett litet barn. Men i år har jag knappt tänkt på den, kan bero på att jag har haft fullt upp med lillen.
Tänk vad saker förändras snabbt, från sekunden han kom ut var de inte längre jag som var nr1. Jag kunde aldrig föreställa mig en sån kärlek till någon annan en sig själv, jag skulle göra allt för honom. En helt underbar kännsla..

Nu har råttan precis skällt sönder sig så Frank blev skrämd och vaknade. Snart åker hundskrället ut...

Puss K. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0