BVC

Idag har vi harit på BVC med Frank. Han har blivit en stor kille nu.
Vikt: 4490g
Längd: 58cm

Jag börjar känna att han är för tung för mig att bära omkring på, mna armar blir helt slut. Helt sjukt att vissa barn väger som han gör nu när de föds, hur kommer de ut egentligen? Haha, han är ju sjukt stor nu ju. Inget jag skulle vilja föda ut, smääärta!!

Frågade sköterskan om amningen, hon trodde inte att han fick i sig för lite mat iaf. Men att när jag väl matar honom måste jag se till att han inte somnar, utan faktiskt äter sig mätt.

Ersättning, mjo skulle jag kunna testa. Men har ju tidigare pumpat ut ca 130ml och gett honom innan läggdags plus att jag då ammat honom. Känns som det ska vara tillräckligt?!

Nu sover han iaf, får se när han vaknar. han slog faktiskt rekord idag efter vi varit på BVC, han fick ligga kvar i vagnen när vi kom hem och då sov han i 4 timmar. Tänk om man kunde få de timmarna på natten istället...
men räddningen är inte långt borta nu, imorgon är de här :)

Puss K.

Kommentarer
Postat av: matilda

haha ja du de kändes där nere efteråt vill jag lova,Milia vägde ju exakt 4490 g när hon föddes!



hmm svårt att förklara men de va liksom som röda utslag i ansiktet, prickar typ.. o torra fläckar påkroppen och skorv i huvudet.. Dom gjorde inge åt de förns hon va 3½ månad.. närdom äntligenkopplade ihop utslag o torr hud, ont i magen + spya..

puyss

2010-04-09 @ 07:28:04
URL: http://tuldanstillvaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0