Dagen.

I dag har vi haft fullt upp, jag gick upp vid 12 och lät P och frank sova till halv två. Det var super sönt att vara vaken själv, inget skrik..
Jag han med att städa köket, damma överallt, städa Ps rum och vattna alla blommor. Jag är så nöjd att jag han med allt innan de vaknade. P hade till och med frukost som väntade på honom när han vaknade.

Vi har även varit på besök hos kompisarna på lilla essingen, jag och N har promenerat och käkat sushi medan boysen var på hockey. När de kom hem lagade vi lite mat och kollade film.
Frank sov massa när vi var där så jag hoppas verligen att han kan sova inatt. Han är nymatad nu men än verkar han inte vara sugen på att somna.

P sitter med honom i knät och muttrar nått om att han skulle vara som sina polare och somna direkt man lägger dem i sängen, haha. Men sånn tur har vi inte än, det kommer...

Nu ska jag sova så mycket jag kan inatt, vi har en jobbig dag framför oss imorgon. Jag ska jobba från 11, sen ska vi till Märsta på påskmiddag hos Ps föräldrar.
Vi får se hur de går på jobbet, P måste komma förbi efter några timmar så jag kan amma lillen. Jag har pumpat ut mjölk så det finns hemma men jag tror mina tuttar kommer sprängas om de inte kommer förbi en sväng. Jobbigt att stå i kassan och så kommer det ett skrikande barn, då kan jag räkna med mjölksprut, haha.
Lycka till, till mig och Frank imorgon...

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0