Efterkontroll.

Idag har jag och Frank varit på efterkontroll hos barnmorskan vi gick hos när jag var gravid.

Hon gjorde en gynkontroll och allt såg fint ut, vi pratade lite om förlossningen och jag fick recept på p-piller. Funderar på om jag ska sätta in en spiral istället så man slipper tänka på att ta pillren hela tiden.
Men det får man tydligen inte göra förän efter 16 veckor, så jag har lite tid att bestämma mig på.
Frank var så snäll under hela besöket, han låg och sov i sin bilstol. Precis vi skulle gå vaknade han och smilade åt BM, så söt.
P som har blivit så dödssjuk, enligt honom själv fick inte följa med. Eller han ville snarare inte följa med.

Nu håller jag på och vädrar hela lägenheten och passar på att städa och damma medan mina två killar sover. Jag har städat P's rum också dammat och sopat, får se om han märker nått. Det är tyvärr sällan man får ett tack, tur att någon i familjen ser när det behövs städas iaf.

Puss K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0