Fraaank.

Frank vill inte vara ensam, så fort jag försöker lägga ner honom skriker han. Detta händer så fort P går ut genom dörren och lämnar mig själv med lillen. I fyra timmer har jag suttit på samma plats i soffan och hållt i en skrikande unge.
Jag tycker synd om mig själv.. Det är inte rättvist jag vill också gå på hockey, eller nja kanske inte hockey men jag vill gå nånstans. Jag kan faktiskt tänka mig att göra vad som helst bara jag får komma ut lite.
Det enda jag gör ar att sitta på mitt feta arsle i soffan och kolla på tv. Jag vill träna, jag vill ha ett träningskort på SATS, jag vill få bort mitt flubber, jag vill gå ut, jag vill ha lite tid för mig själv.
Mammi snälla kom NU!!!
 
Ungen har precis somnat så nu är de stress för att jag ska hinna sova nått själv..

Puss K. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0