Frank är olydig.

Frank har fått för sig att han inte ska äta ur nappflaska, han tok skriker så fort vi tar fram den. Han verkligen TOK skriker, jag har aldrig hört något värre. Så nu är det bara tutten som gäller.

Varför har han från ingenstant slutat ta flaskan, han gillade ju den jätte mycket förrut!?

Vi har just kommit in från en riktig lång promenad, vi var ute och traskade i 3 timmar så nu värker tuttarna sönder. Mat time!
Ska gå in och väcka P snart också, han sa att han max fick sova till 17, så mamma K får väl väcka sitt andra lilla barn, haha.

Själv har jag varit uppe sen 5 imorse, matat lillen och sen iväg till cafet för morgonmöte.

Ska berätta mer om mammaträffen igår också, men nu skriker tuttarna attt jag måste väcka Frank.

Puss K.

Kommentarer
Postat av: matilda

kan kanske vara så att det är en tand på gång! väldigt tidigt men jag vet dom som föddes med en tand.. det är ju så olika.. milia totaalvägrar också flaska när det är tänder på gång! puss

2010-04-28 @ 19:29:00
URL: http://tuldanstillvaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0