Hockey.

Idag har vi kämpat!

Jag har varit på cafet medan P har tvättat och tagit hand om Frank.

Vi har lyckats fått lite kvälls lyx. P's föräldrar kom hit och tog hand om Frank medan vi gick på hockey. Det är första gången vi båda är borta från lillen samtidigt. Under sista perioden började jag llängta hem, jag har ju nästan inte sett Frank nått idag.

Frank sov fint när vi kom hem, han hade badat och käkat. Precis när de skulle åka vaknade han dock igen, men jag slängde fram tutten och han somnade blixt. Nu ligger han i sin vagn på P's rum och sover.

Hockeyn, jo.. Vi torskade men jäklar vilket drag det var på hovet. Det var helt sjukt, jag har aldrig sett något liknande. Jag blev helt tårögd när vi kom in och alla skrek och hoppade.
Tuttarna tyckte att de skrek lite väl mycket och började producera Frank mat på högvarv, haha.

Nu är de hårtvätt och sov dags..

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0