Ja då var det dags för powerwalking igen. ...

bild049 (MMS)

Ja då var det dags för powerwalking igen. Det är tyvärr inte lika fint väder som igår men det gör inget. Lämnade två sovande killar i sängen. Måste erkänna att jag var grymt sugen på att ligga kvar. Men har ska det inte slöas nått. Hockey ikväll för P, yippie äntligen får jag vara själv med skrikungen igen. var ju hela två dagar sen han var på hockey senast, haha. Tror bestämt det är imorgon med, kul.. Nillan är du lika glad som mig? Haha playdate imorgon?! Puss K.


Kommentarer
Postat av: nillan

Ja du... att sitta själv hemma med två kvällsgnälliga bebisar finns inte direkt på min top tio-lista över saker som jag gillar att göra...



Snälla gud låt dem vinna i dag och i morgon så att det blir en liten paus på hockeyeländet, och inga fler bortamatcher på ett tag.



Snälla gud nummer 2, låt Skellefteå spöa HV, för dit är det väl för långt att åka och kolla på bortamatcherna i finalen. (Eller?!?!?!). Nu vet jag iofs att du är HV-fan, så kanske skulle jag och du åka på en bortamatch om det blir HV-DIF i finalen så får grabbarna sitta hemma med bebisarna?! HAhahaha



Men, jag tycker att vi styr upp något till morgonkvällen. :)



Pusspuss



Ps, vad duktig du är som powerwalkar! Go girl!

2010-04-07 @ 13:11:20
Postat av: Anders

om ni gnäller över några timmar på kvällen vänta då bara tills golfsäsongen drar igång ;)

2010-04-07 @ 14:08:52
Postat av: K.

Haha, ja då borde vi få åka, som om de skulle tillåta de. Ser mörkt ut för oss, blir nog mågna fler matcher för dif ser de ut som.

Tur att vi har varandra :) Ses imorn. pusspuss



Anders, jag hoppas att du och P förstår att vi behöver presenter och mycket uppvaktning om ni nu ska vara borta... Vi gillar diamanter och fina väskor.. Haha

2010-04-07 @ 22:44:51
URL: http://midgetslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0