Jag och Frank försöker somna om men det gå...

bild067 (MMS)

Jag och Frank försöker somna om men det går inte så bra. För någon ligger bara och sparkar. P är fortfarande och spelar, han som skulle vara hemma vid 4. Haha. Nu lär jag och Frank få vara själva varje natt när han kommer ihåg hur skönt det är att inte vara hemma.. Idag ska jag och Frank iväg till KTH och luncha med S, hoppas vädret blir lika fint som igår:) S har inte träffat Frank än så det ska bli extra kul att ses. Ska bli skönt för mig att få prata av sig lite, snacka lite skit. Snälla låt ungen somna nu! Puss K.


Kommentarer
Postat av: matilda

Ska vi ses nångång nu i vår? Jag och Milia kan komma till sthlm någon dag :)

2010-04-14 @ 07:51:25
URL: http://tuldanstillvaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0