Kissssssss...

Busungen har badat, efter badet får han alltid ligga i handduken naken och lufta sig lite. I dag fick han käka medan han låg i handduken, mycket dålig ide av mig MYCKET dålig ide...

Jag vet ju att kiddsen slappnar av när de käkar och att det oftast är då de kissar och bajsar. Och så var fallet, jag sitter och ammar honom, P sitter breid. Plötsligt flyger P upp från soffan och skriker "Han kissar!!!". Hela ammningskudden var blöt, soffan, soffans kuddar, mina byxor, P's arm ja allt som fanns i närheten. Så nu blir det till att tvätta imorgon, haha. Precis när vi fått på blöjan kom nr 2, så man får väl tacka för att det bara var kiss som kom på oss.

Puss K.

Kommentarer
Postat av: matilda

Haha brukar låta Milia va utan blöja ibland också men då brukar ja se till så hon kissat innan.. ;) I Thailand satt hon typ jämt naken så den där vagnen vi hade med oss och lämnade kvar där luktade då inte gott hahaa gammalt piss!

Va stor o fin lille frank blivit :D Puss

2010-04-03 @ 07:03:10
URL: http://tuldanstillvaro.blogg.se/
Postat av: Finni

Jag vet, Elliott är gigantisk! Vad kul att få väga honom snart. Vad gissar du på att han väger nu?



Nja, alltså han hatade också att ligga på mage förut, speciellt i början, men det blir bättre. Han har varit stark från början, men ett tips är att lägga honom på mage på dig själv och halvsitta. Då brukar i alla fall Elliott slänga bak huvudet och kolla runt. Om han inte somnar :P



Kram

2010-04-03 @ 09:01:13
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0