Lång dag.

Matchen drog ut på tiden, men vi vann till slut iaf. Så nu är guldet säkrat...
Mina tuttar tyckte inte om att det blev en extra period, såg ut som det kunde bli en 5e där ett tag. <Då hade nån fått kommit och hämtat mig eller med pumpen för det var inte långt ifrån kaos, haha.

P har åkt iväg för att spela och jag väntar på att Frank sak vakna så jag kan mata honom. Så jobbigt att gå och lägga sig när han har sovit nån timma, inte kul att somna in och så måste man vakna och gå upp igen.

Imorgon ska vi på föräldrar träff, jag har tvingat P att följa med, iaf första gången. Hoppas inte den är lika pinsamt dålig som kursen vi gick innan förlossningen.
Men N tipsade om att denna kursen var bättre och att man faktiskt lärde sig nått, hoppas hon har rätt :)

Vi ska även handla nappflaskor och byta en jacka imorn så vi har fullt upp. Kanska måste flytta bytet av jackan till onsdag, annars blir det stress, haha. Jag har blivit som gamla tanter att jag bara kan ha ett ärende per dag..

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0