Mamma kurs.

Idag har vi varit på mamma kurs, yes det var precis var det var stackars P var den enda pappan. Så nu lär jag aldrig mer få med mig honom dit.

Jag tror det kan vara en ganska bra kurs och gå eller det är väl ingen kurs direkt vi satt mest och delade med oss av erfarenheter och så var det en barnmorska med som svarade på frågor.

Som vanligt var alla mammor knäppa, precis som på kursen innan förlossningen. Snälla, var får de alla dumma frågor och påståenden ifrån!?
En mamma visste inte om det var ml eller cl i nappflaskorna och sa att hennes barn sov 11 timmar på natten, Jag blev helt imponerad och frågade hur hon lyckades men då visade det sig att hon gick upp varannan timma och matade ungen. Sov den 11 timmar då elelr?! Haha, riktiga stjärnor var det hela bunten.

Jag var överlägset yngst men kännde mig lätt mognast där inne, alla var så oroliga och osäkra. Sak forska fram ålder på dem nästa gång vi ska dit, men skulle tro att alla är runt 30-35år.

Nu ska jag liggamma, det är min och Franks nya favvopose...

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0