Mammi gone.

Nu har mammi åkt hem, vi har haft en underbar helg. Frank har fått MASSOR av uppmärksamhet och jag har fått avlastning, så skönt.

Jag och Frank skulle följa mammi till centralen då vi kom på den smarta iden att sätta honom i BabyBjörn. Jag lovar att jag aldrig haft så ont i ryggen i hela mitt liv som jag hade när jag kom hem.
Uppförsbacken hem tog död på mig. Frank tyckte däremot att vi kunde vandra på hur länge som helst, han satt så nöjd och spanade. Alla som vi mötte skrattade åt oss och sa åå va söt, haha. Jag måste ha sett helt slut ut!

 

Imorgon är det mammakurs igen, och denna gång ska jag nog låta P vara hemma så han inte blir ledsen. Nu ska vi äta rester av min goda tacopaj..

Puss K.


Kommentarer
Postat av: nillan

Hahah! Vad söta ni är :) Pusspuss

2010-04-27 @ 14:10:20
Postat av: elinor

haha, najs! ni är för söta.

2010-05-23 @ 01:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0