Min andra bebis har hittat en ny favvoplat...

bild068 (MMS)

Min andra bebis har hittat en ny favvoplats. Det är skönt att någon tycker om pingugymet iaf:) natten har varit jobbig, P var inte hemma så jag var själv med Frank från tolv. Han somnade inte förän 3 och gallskrek hela tiden till han somnade. När P kom hem vid fyra låg vi utslagna båda två i sängen. Idag har vi varit en sväng på stan alla utom P som är så glad att slippa. Det blev ett par nya skor och två byxor till mig. Hittade dock ingen klänning till bröllopet så nu är det bara att leta vidare. Måste ha något till dopen också. Det är mycket nu. Haha. Puss K.


Kommentarer
Postat av: matilda

Milia skrek också mkt på kvällarna och skulle snutta hela tiden, tills jag en kväll insåg att det knappt fanns mjölk i tuttarna på kvällen, den var tunn och det kom knappt ut nåt (testade pumpa för att se).. Så när hon skulle sova så gjorde vi alltid en flaska ersättning (kanske någon innan tidgare på kvällen också så hon slapp gråta av hunger), så somnade hon gott av flaskan och sov typ 4-5 timmar där i början.. Har du testat pumpa på kvällen för att se hur mkt de finns? Om han blir tillräckligt mätt tänkte jag.. Dom skriker ju av nån anledning och de är ju så jobbigt :(

puss

2010-04-11 @ 07:51:09
URL: http://tuldanstillvaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0