Mysdag med S.

I dag gikc jag och Frank upp tidigt och begav oss till KTH, där vi mötte S.

Vi åkte buss för första gången, det var inte så roligt. Första bussen fick vi inte åka med för det fanns redan 2 barnvagnar på den. Bussen efter fick vi iaf plats på, på vägen hem var det tvär fullt på bussen. Antagligen för att de flesta slutade skolan vid 16, vi fick iaf plats på första bussen men det var sjukt mycket folk. Frank började såklart skrika och jag kunde inte göra nått då jag knappt nådde vagnen pga allt folk. Det kommer nog dröja innan vi tar bussen en solig dag igen!!

Vi gick till lillaa jansskogen där vi käkade lunch, jag han dock inte käka så mycket innan lilla skrikmaskinen satte igång. Efter vi ätit tog vi en lång promenad i skogen, helt underbart att det finns så mycket natur innanför tullarna.

Frank hade sin vårklädsel idag, han var så söt.

  

 

Nu tjatar P om att jag ska laga mat, bäst att lyda..

 

Puss K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0