Nedräkning.

Nu kommer de snart!
Mina föräldrar, jag och  P har nedräkning. Förrut var det dagar nu är det timmar. På fredag morgon anländer de till sthlm men de kommer tyvärr inte hit förrän lite senare på kvällen.

Frank har snackat hela veckan om hur han ska sova med mormor, eller sova, snarare hålla vaken.  Han har även lovat mig att övertala henne att laga mat och städa, eller de kanske han ska snacka med B om ist. B har faktiskt inte ens hållt i Frankie än, men Frank har ovat att välkomna honom med en brakare, hans speciallite. haha

Nu ska jag inte soffpositionen för där lär jag bli sittane till P kommer hem från hockeyn. Yippie mig.

Puss K.

Kommentarer
Postat av: Finni

Haha, vad bra då! Jag antar att det är typ upp till 22, men du kan ju smita in ändå ;) Vi var inte där idag för ungarna blev sjuka! Men jag tror vi går dit nästa vecka någon gång, då får du följa med :)



Kram

2010-04-07 @ 18:26:40
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0