No candy.

I måndags började min bantning, elelr inte bantning bara att jag ska tänka på vad jag äter. Jag har käkat så mycket godis senaste veckorna så nu måste kroppen rensas. Jag blir så lätt sockerberoende och det märks direkt på mitt humör. Så nu ska jag försöka trappa ner helt på sockret, och börja äta lite GI inriktad mat tänkte jag.

Till lunch idag käkade jag en GI sallad med quinoa och räkor, riktigt smaskigt. Blev dock pasta och köttfärssås till middag, inte så GI vänligt men det får duga. Tänkte att jag ska försöka börja varje morgon med en smoothie och kasnke lite fil och muslie. Vi får se vad som händer, jag ska iaf försöka mitt bästa.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0