Sol sol sol.

Jag, Frank och P har haft en riktigt härlig dag i solen idag.

Vi har promenerat ner till kungsan och käkat lunch, Frank har bytt blöja på en offentlig plats för första gången. Blöjbytet skedde inne på TGI Fridays, duktig som jag är tog jag med allt vårat pick och pack och gick in på skötrummet. Eftersom jag aldrig skulle langa fram tutten ute bland folk satte jag mig på toaletten och började amma lillen. Jag måste ha sett sjukt rolig ut, satt ihop klämd mellan en stor vagn och ett skötbord. Frank hade fullt upp med att kolla på allt nytt så han åt inte så mycket.

Vi lyckades hinna med lite shopping också, jag hittade en klänning till brölloppet, ett par solglajor och P hittade en jacka och ett par skor.

Nu ska jag gå in och pussa min älskade lilla kille.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0