Sorry.

Min dåliga uppdatering får jag skylla på att min kära mammi är i stan. Vi är ute och promenerar hela dagarna, käkar god mat, shoppar. Ja allt jag inte hinner med när jag och P är själva.

P har helgen ledig, han är glad.
Så fort jag ber honom om hjälp säger han, "Men jag är ju ledig denna helg", haha.

Frank har sovit på duktigt inatt, vi la honom vid 23 och han sov till kl 03. Sen ville han helst vara vaken men jag tvingade P att ha honom lite vid datan och en timma senare kom de in till mig och Frank var hungrig. Sen sov han 2 timmar till innan jag tvingade in honom till Mammi.

Nu ska vi ut i de fina vädret igen.

Puss K.

Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Ja, jag ska visserligen inte ta lån men ändå. Det är verkligen för mycket! Speciellt eftersom jag kommer bo själv där.



Kul att ha mamma på besök :)



Kram

2010-04-26 @ 15:32:08
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: nillan

Hoppas att du o mamma haft det bra :-) Vi får ta promenader nu snart... kanske boka in ngn dag i veckan? Haha... ska ju vara tråkigt väder tis-ons, men framåt fre eller helgen kanske? Låter som läskiga piller...funkar de? haha. pusss

2010-04-26 @ 18:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0