Sovkalas.

Hela familjen kollade hockeyn, Frank somnade efter första perioden. Han tyckte redan att HV vunnit så han lika gärna kunde somna.
Jag och P kollade såklart vidare, i första pausen sprang P och köpte mat, och i andra pausen lagade jag maten. Eftersom Frank inte längre låg i mitt knä la jag mig ner i soffan, tvingade även P att lägga sig bakom mig då jag frös. Efter tredje perioden i väntan på förlängning somnade vi båda två. P var smart och ställde klockan men det hjälpte inte, vi båda missade målet.
Jag vaknade till och såg en intervju med nån i HV (var för trött för att kolla, lyssnade bara, haha) och insåg att vi vunnit, så jag kunde lugnt somna om igen.

Vi får se om Anders hinner hem till måndag, annars får jag nog följa med på hockey igen, LYX LYX LYX... Så jag håller tummarna för att han inte tar sig hem, haha...

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0