Super natt.

Frank hade ju lite svårt att blunda igår kväll, men efter ca 40 minuter av stirrande slog han ihop sina små ögon och somnade. Helt fantastiskt att han låg helt själv vaken i sängen utan att skrika. Sen vaknade han vid halv 5 och käkade, jag testade igen att lägga ner honom. Hör och häpna, han somnade av sig själv igen. Sen sov han vidare till halv 9, så inatt har jag haft en super unge.

Vi har varit på två promisar idag, en med mammi och en med P. P och jag satte oss och fikade i solen till halv sex, fatta att det var så varmt i solen så sent. Hoppas sommaren blir lika fin som det var idag..
Vi han även med att köpa en mumin mobil till Frank idag, tyckte det var dags nu när han faktiskt ligger i sängen och spanar. Vi får se ikväll om han gillar den eller om han tok skriker :)

A-L och B har lämnat oss, så nu är vi själva med Frank igen. Bara att börja laga mat själv, tillbaka till vardagen. haha.
D har precis kommit hit och hälsar på. Får se när Frank behagar vakna.

Puss K.

Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Jag vet. Så jäkla hemskt. Ska aldrig mer gnälla alltså..



Jag vet inte riktig! Vad jag förstått så blev hon misshandlad av sitt ex och gick igenom en rättegång om det nu och stressen orsakade att hon födde tidigt.. Sjukt!

2010-04-13 @ 07:31:43
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0