Tuttunge.

Frank är en bortskämd unge.
När han ska amma snutta han bara på tutten, han käkar i max 5 min sen somnar han. Jag har kommit på att det måste vara därför han sover så korta perioder, för att han blir hungrig.
Jag vet inte hur jag ska göra för att hålla honom vaken när han äter, han somnar vid bröstet men så fort jag lägger ner honom vaknar han. har försökt att amma, lägga ner, amma lägga ner men jag får så sjukt ont i tuttarna. Ingen höjdare när han måste ta nya grepp hela tiden.

Någon som har tips på hur jag ska hålla honom vaken?! Känns som jag försökt allt, blåsa på honom, killa honom, ja jag veet inte allt, stackars barn, haha.

Nu ska jag försöka sova lite innan lillen vaknar igen, skulle gissa på max 30 min.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0