Uppdatering.

Det har varit dålig uppdatering här de senaste två dagarna. Vi har varit sjukt upptagna, haha. Igår var P själv med Frank, de promenerade och käkade lunch på ciaociao. P hade fått avlastning av B medan han käkade, jag kan tänka mig att han käkade extra långsamt.

 

Vid 17 hämtade de mig på cafet och vi åkte till märsta. Där väntade hela P's familj med fin middag. Vi fick även et varsit påskägg, i mitt och P's var det godis och Frank fick en pingu till vagnen.



P är för närvarande i Linköping och tittar på hockey, jag och Frank har varit själv sen kl 15 och de lär väl inte komma tillbaka förän i nattt nån gång.

Nu skriker det inne från sängen, Frank har sovit i hela 3 minuter, haha.

Puss K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0