Utslag.

Frank har fått utslag på kinderna och lite på näsan. Först trodde jag att det vara sånna milie(?!) eller va de nu heter, de med vita prickar i. Men nu ser de mest ut som värmeutslag, han är helt knottrig. Läste om utslag på nätet men värmeutslag visar sig tydligen oftast på magen och liknande ställen.
Vad kan de vara för nått, försökte mig på att ta en bild men vet inte om de syns så bra.
Help meee..!!! Vi ska iof till BVC på torsdag så får väl svaret då annars, men jag vill veta nu!



Puss K.

Kommentarer
Postat av: matilda

Milia hade massa sånna där, och skorv på huvudet.. hon va liksom inte mjuk riktigt nånstans på kroppen sen efter ett tag.. sen provade jag att käka helt mjölkfritt o då försvann alla röda prickar, magont osv.. så hon va alltså mjölkallergiker:(

2010-04-05 @ 20:11:56
URL: http://tuldanstillvaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0