Vi kollar tv.

Jag och Frank har precis kollat klart på Bond-filmen. Frank blev lite uttråkad i mitten av filmen och tvingade mig att göra mig ful så han skulle få skratta lite.
Snäll som jag är satte jag pingu på huvudet och började fula mig, det blev ingen större succe så jag fick proppa in nappen i hans mun.
Det tog ett tag innan han sög tag, men när han väl fick tag tuttade han iaf i 30minuter. Så duktig liten kille.
Skulle vara så skönt om han bara kunde ta nappen nu.
Han har fortfarande svårt att suga tag på den man måste hjälpa honom massor för at den inte ska åka ut.


   

Puss K.

Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Jag veeet, det är helt sjukt. Höll på att köpa en klänning till Elliott för att den var så fin men fick slå mig själv i huvudet :P



Jag skulle köpa 6-9 månader eller 9-12. Elliott har 6-9 månader men om han växer så fort som han gör nu kommer dom inte hålla så länge så om det är en present kan dom ju lika gärna vänta någon månad innan det används :)



Kram

2010-04-18 @ 07:33:48
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0