Badtime.

Idag har vi varit i märsta och badat med mormor. Frank älskade det lika mycet som sist och låg och kollade på allt och alla.

Vi hade med kamera så vi kunde filma och ta lite bilder, men då fick vi veta att det tydligen inte är OK att ta kort i badhus pga pedofiler!
Är det normalt??
Det är ju inte direkt som jag tänkte ta kort på nån annans barn, speciellt inte när basängen är tom.
Så nu får man inte ens ta kort på sina barn när de badar, jag fattar noll, klart man vill ha kort från badhuset. IDIOTISKT!

Jaja, nu sover P och Frankis, som vanligt har deet blivit fel med tiderna idag så lillen får väl lägga sig vid 20. Hur noga är det egentligen med tider vid läggning. Spelar de nån roll om det är 18, 19 eller 20?
Känns som han vaknar samma tid iaf på morgonen.

Jag har även hunnit städat lägenheten, inte dammsugit då alla sover men dammat och plockat undan. Äckel toan har också blivit ren och fin.

Nu ska jag läsa lite bloggar innan boysen vaknar.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0