Blommor.

Jag har ju glömt att visa er vad Frankis och P kom med på våran 4 års dag.
Det plingade på dörren och när jag öppnade möttes jag av det här!



Jag lyckades inte få nån fin bild, men ungen satt med det största smilet någonsin.
Sötaste killarna i världen.

Dagen har vi spenderat på stan, jag har handlat lite skönhetsstuf och en tröja till min och Andys party night.
Jag insåg efter ett mess från just Andy att min partystil innan jag fick Frankis inte gick hem nu, så nu ska jag vara proper, haha.

P är iväg och spelar, Frankis har just somnat och jag ska kolla lite tv och käka kiwi.

Imorgon är det mammamöte.


Puss K.

Kommentarer
Postat av: nillan

Åh vad fint :)



Ses i morgon va? Vill ni komma till oss?



Pusspussss

2010-08-31 @ 12:21:54
Postat av: nillan

Hej! I morgon klockan 12 blir super :) Tror att killarna går ut klockan elva. Ses i morgon! pusspuss

2010-08-31 @ 23:03:43
Postat av: Anonym

Klockan 12 blir super. Tror de ska gå ut typ kl 10... Ses i morgon :) pusspuss

2010-09-03 @ 13:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0