Frankis gudfar.

Världens bästa Andreas, där snackar vi gudfarsa!



Puss K.


Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Jag pumpade ur när jag kom hem och sen på morgonen två gånger och sen ammade jag honom. Det var nog rätt lugnt, men vissa säger att man inte ska amma på 24 timmar så gör det som känns bäst för dig!



Hoppas du får det grymt!!



Kram

2010-08-19 @ 20:24:54
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: matilda

Ja de är fint :) med er då? ska vi komma nån dag nästa vecka?



Jag slutade (eller milia ville inte ha) vid 4 månader tror ja de va.. Då fick hon bara ersättning, välling har hon aldrig fått då den mjölkfria smakar hästfoder typ haha.. Men jag blandade gröt tunnare o gav i flaska.

Började smått me smakportioner då och då, eller typ en fruktpure om dagen + flaska.. Och sen blev de typ mosad potatis me lite smör..och sen burkarna som finns för åldern. Minns inte riktigt ålder men när vi va i Thailand va hon ju 6 mån och då käkade hon endast gröt på morgonen och kvällen (dvs dom tider då andra bebbar brukar käka välling..).Sen burkar på dagarna, kanske en fruktpure till mellis, en burk till lunch, fruktpure till mellis, o så middag o sen gröt.. man kan ju typ amma eller ge välling som mellis också när dom e så små.. Men testa byt ut ett mål om dagen :) Så flyter de på sen. puss puss

2010-08-19 @ 22:15:25
URL: http://tuldanstillvaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0