Knäppis.

Frankis ligger och kollar sig själv i spegeln och garvar, han är rolig min son.
Han måste vara rolig eftr allt elände han ställt till med under natten. Klockan ett vaknade lillen och skrek, jag ammade honom INTE och han somnade om.
Halv 3 vaknade han nästa gång och skrek, jag låg och klappade i en timme innan jag gav efter och matade, sen skrek han ytterligare en och en halv timma innan han somnade om, Tack för den!

Är tanken att man bara ska klappa där trots 2,5 timmar av skrik? Vem fan klarar de? Jag tycker jag var tuff som klarade en timma innan jag tog upp honom.



Idag ska vi ta oss till Ph och även till sumpan. Jag har lovat att kolla på nån jävla lägenhet till Lempan, så jag måste ta och packa ihopp all skit och ge mig av snart. 40 min med buss och sen gång 1350meter, ett skämt? Nej tyvärr, killen ska bo i skogen.

Kan man ana en viss bitterhet från mamma K idag?!

Nämnde jag föresten att P (den jävlen) är och spelar golf... igen!

Puss K.

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Ja, den där spegeln alltså hahaha



Wildingen somnar runt 20 och vaknar 06.50 nästan varje morgon =)

2010-08-03 @ 11:48:55
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0