Löning.

Klart det skulle vara lönehelg när jag väljer att ge mig ut och shoppa. Tur att jag var ute redan kl 10, annars hade det blivit kaos.

Hittade såklart inget till mig utan bara saker till Frankis, han fick en super fin jacka, en giraff och hängen till vagnen. Bilder kommer sen :)

Vad vi ska hitta på resten av dagen är oklart, P har precis stigit upp så om nån timma har han väl vaknat så vi kan gå ut igen.

Träffade även grannen på vägen hem, så fika är inbokad med henne och hennes söta alexander på torsdag.

Nu behövs jag i köket..

Puss K.

Kommentarer
Postat av: G E L I C A <3

Hejsan tjejen ,, söt blogg :)

Fin header ^^

Kraaaam Angie <3

2010-08-28 @ 13:40:22
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0