Morgon.

Natten har varit mycket bra, Frankis sov till 0330 då han fick mat sen sov han vidare till 0630. Då var det morgon enligt lillen och eftresom han sovit så bra på natten gick vi upp.

Jag är däremot lite trött, jag var ju bara tvungen att se die ahrd 4.0 igår trots att jag sett den 5 gånger, haha.

Vi har hunnit med lite på morgonen iaf, jag har städat lite i köket och hunnit gjort en köttfärsgratäng till kvällen.
Det ska bli stor städning här i huset idag, P och frankis ska på stan och jag ska kämpa. dammsuga, torka golv, damma, tvätta ja allt ska göras. 2 timmar får jag på mig sen kommer de hem, tur jag han börja lite nu.



Puss K.

Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Elliott vägde 4450 när han föddes, haha. Jag vet inte vad jag skulle göra om jag fick en liten bebis nästa gång. Jämfört med Elliott skulle det ju vara sjukt läskigt. Kanske gör sönder den.



Nä, lyx med körkort säger jag bara. Jag MÅSTE ta tag i det så fort som möjligt. Det håller inte att behöva åka kommunalt överallt med en unge.



Puss

2010-08-09 @ 08:46:26
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: nillan

Duktig kille :) Och grattis på fyraårsdagen :) Hoppas ni hinner fira med lite roligare grejer än storstädning :) Pusspuss

2010-08-09 @ 12:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0