Mössa.

Idag har vi provat ut vinterkläder, inget passade som vi köpt bara en mössa som jag hade när jag var liten.
Fast den mössan är riktigt grym så det gjorde inte så mycket att det var de enda som passade lillen.

Davve, några som kommer ha likadana mössor!? :)




Ugg skorna vi letade efter hittade vi ingenstans, det enda vi kom hem med var en bok till mig.

Imorgon bär det av till barkarby, tydligen rea i golfbutiken. Jag ksa leta efter en vindjacka och P ska ha en regnjacka. Hoppas att vi kan hitta nått fint till vintern med, och UGGsen..

Ni ska se min diet, jag har senaste dagarna verkligen inte ätit ett korn socker och nästan inga carbs. Bara grönsaker som växer ovan marken och proteiner tills på söndag. Då ska jag prova klänningen igen, går den igen då japp då slutar jag skippa carbsen.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0