Mötet.

Japp, då var det klart hur dopet kommer bli.

Den där prällen alltså, ja man ska ju inte säga nått dumt om guds man så jag är tyst.
Jag vet inte hur han lyckades men han övertalade mig att ha 3(!) psalmer, ja jag vet dopet kommer bli jätte långt. Så ta me kudde så kan ni sova lite :)

Han lyckades få mig att fatta några till dåliga beslut om dopet, men ja det blir nog bra. Jag kommer dö men, så får de bli.

Annars har vi inte gjort så mycket idag, Frankis har sovit toklite på dagen idag, så han har lovat mig att slå rekord inatt.

Jag gjorde föresten lite egen barnmat idag, duktig tjej. Mammorna på mötet igår gav mig nämligen nedlåtande blickar när jag sa att Frankis bara får burkmat. Så jag mosade lite potatis men mixern, bara för att.

Måste prova min klänning ikväll igen för att se att den går att stänga. Jag har kört no sugar senaste dagarna nu så hoppas på att den går igen. Fatta jag har inte ätit NÅGOT socker alls på 3 dagar, det är sjukt bra för att vara mig. Hoppas sötsuget snart går över, 11 dagar kvar tills jag får käka gottis igen.

Puss K och

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0