Shopping utan visa.

Yes igår var vi ju som bekant i barkarby och shoppade loss. Jag hade lämpligt nog glömt mitt visa kort hemma i vagnen, så vi passade på att shoppa lite extra jag och Frankis.

Jag hittade en vidjacka på golfbutiken och P kopte en regnjacka, ett par shorts och ett gigantiskt paraply. Själv har jag ju redan ett fin fint svart och vitt para, undrar vem som glömt det :)

Vi köpte även lite krukor till utegården på IKEA, så igår kväll planterade jag och gjorde fint. Vi hittade åven lite plastisar som jag hoppas få upp till veckan med hjälp av Ps föräldrar.

I dag ska jag och Franks iväg och leta efter vinterkläder till honom och en hängare till vagnen. Vi låter P sova ut idag, eller till 13 iaf. Själv somnade jag på soffan 21 igår,vkanade när P skulle sova vid 3, sen sov jag till halv 6 när frankis vaknade.
Sen somnade kiddo om vid 7-9 så om nån är utvilad idag så är det ME..

En nu vill en liten Frankis ha uppmärkasamhet.



Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0