Snart åker vi.

Imorgon, tidigt tar vi bilen och åker till värmland(?).

Det har varit mycket snack och diskutioner om jag kommer kunna köra eller inte, alla och då menar jag ALLA tror jag kommer krocka och döda mig och Frankis.
Det är bara söta mormor som har sagt att det inte är några problem, jag håller helt med, hur svårt ska det vara att köra bil`!

Idag hade iaf P pratat med sin pappa som hade antytt att det skulle få förödande konsekvenser om jag körde dit, så nu har P fixat så jag ska få en co-driver. A ska komma hit ikväll och åka med mig tillbaka imorgon, helt sjukt onödigt enligt mig men va ska man göra.
NÅGON(!) har ju intalat stackars P att han inte kommer ha någon familj kvar om han släpper iväg oss själva.
Dumma någon..

Dagen har jag spenderat i förkläde och huckle, jag har fått ett nytt nickname, de kallar mig Askungen.
Det är jääääävligt fint hemma nu, så det ska bli en riktig höjdare att komma hem till ett fint och städat hem.

Jaja, imorgon åker vi iaf, vi är tillbaka i sthlm på söndag.

Puss K.

Kommentarer
Postat av: pappi

Vi har skickat iväg co-drivern.

R o B tror det går helt ok.

Kram

2010-08-09 @ 20:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0