Sopping och spöregn.

Jag och Frankis var helt slut igår så vi orkade inte blogga.

Dagen började med att P (hör och häpna) åkte till valla, tur att han får lite egentid den där P för allt slit han gör hemma!

Jag och Frank bestämmde oss för att ta en shoppingdag då P sa att; det regnar bara lite.
Jo tjena, lite! Ne vi var dyngablöta innan vi kommit till norra bantorget.

Mobil och väska stod på inköpslistan.
Första anhalten telia vasagatan- STÄNGT, andra anhalten telia kungsgatan-SLUT, tredje anhalten the phone house-SLUT, fjärde anhalten phone house igen-SLUT. Här var jag nära att ge upp, men då sa killen i butiken att telen fanns i gallerian.
Så jag tog vagnen med en skrikande unge och klafsade iväg i mina stövlar, jag var den enda på stan i regnjacka och stävlar, go meee..

Japp då var jag inne i gallerian, sjukt mycket folk. jag tog mig bort till phone house och ställde mig ikö, när jag äntligen kom fram drog jag hela min historia (som om jag var en gamal ensam tant) fanns telen där? nej jag skulle till deras affär en trappa upp.
När jag kom in där åkte jackan av, jag var helt slut.
Men min fina rosa mobil fanns där, woohoo. Så nu är den min!!

Eftersom jag redan var blöt tänkte jag att en trip till NK och handla väskan inte kunde skada, jag ville ju så gärna ha med mig min lilla fina väska hem.

Ja, jag borde ju ha förstått här att det aldrig kunde gå bra, väskan var såklart slut där, men gå till mulberryaffären tyckte tjejen  kassan.
Då var det sååååå nära att brista för mig, jag vet inte om det skulle ha blivit skrik eller gråt, haha.

Vägen hem fick jag ha lillen i bärselen så min rygg typ gick av, mammi du skulle varit där. Hade varit ett perfekt tillfälle för dig att erbjuda dig att ta honom i selen :)

I dag ksa vi till Märsta, så sanrt ska P upp. Han har lovat mig massage idag, men den kan jag väl se mig i stjärnorna efter.



Puss K.

Kommentarer
Postat av: nillan

Hehe vilken dag :) Vill se bilder på mobil o väska :) Pusspuss

2010-08-08 @ 17:01:10
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Charmknutten då! Vad blev det för mobil?

2010-08-08 @ 17:40:40
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: Emma & Theo

Man åker båt till åland :) det är en ö. Men finnigumman ska få lyxbehandling så jag ska hämta henne i ålsten med min bil så åker vi sen tillsammans över med båten från kapellskär (norrtälje). Vilken söt liten kille du har hihi! Mvh

2010-08-08 @ 19:34:04
URL: http://littletoddler.blogg.se/
Postat av: Emma & Theo

hehe ja men jag minns ju hur det är att vara utan körkort så :) sen så går det ju faktiskt riktigt snabbt att bara åka över! Tack så mycket, tror att vi kommer få skitskoj :D får man fråga varför du kallar din lilla för midget? Eller heter han så eller är det ett arbetsnamn? Jag hade ju ett på Theo och det var mini-me :P

2010-08-08 @ 20:16:03
URL: http://littletoddler.blogg.se/
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

hihi vilken sötnos :D

2010-08-23 @ 01:40:49
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0