Uteplats.

Japp då börjar jag få ordning på min uteplats, Blommor, ljus ja everything.
Det enda jag vill fixa nu är några stenar där det inte är gräs och plastis blommor på väggarna. Jag hoppas på att Ps mamma ska komma hit och hjälpa mig nån gång nästa vecka. Min mammi kommer ju iof på lördag så vi kan faktiskt fixa de då.



Idag gicka jag oc hFrankis upp vid 8, softade lite och tog en promis. Det var bara barn och vovvar ute, haha. Det kommer bli perfa sen när Rockan kommer hit, riktigt mysiga promisar kommer vi ta då.



Ica maxi står på schemat idag, kylen är tom och vi måste handla lite inför dopet. Jag vet i tusan om det kommer bli så fint i lokalen, men ja det får duga.

P sover fortfarnade, och Frankis tar en powernap ,så jag ska lägga mig framför tvn.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0