Yes.

Idag har vi haft en ganska soft dag iaf, vi har inte haft så kul men den har inte varit katastrof.

En trip till Ph har vi hunnnit med och massa mys i soffan, tvn har ÄNTLIGEN börjat fungera igen, tyvärr för nån sekund sen men endå.
JAg somnade iaf i soffan kl 21 så det spelade ingen roll.

Imorgon ska vi till BVC kl 10 för vaccination, vägning och mätning. Ska bli kul att se vad lille väger nu, 7,5kg tippar jag på. Vi får se om jag är i närheten.

P har förresten skaffat en blogg, han blev inspererad av Nillans videoblogg så han gjorde en egen till sig och Frankis. Ganska rolig faktiskt, han är duktig den där P.

På torsdag funderar jag på att åka till märsta och bada med Frankis igen, han har tjatat så sen sist vi var där.
Söta mormor är du ledig för ett dopp??

Nu ska vi hoppa i sången så vi inte ser allt för slitna ut på BVC imorgon, vi vill ju ha kvar Frank, haha.

Puss K.

Kommentarer
Postat av: nillan

Vad duktigt Frank har sovit i natt :) Hejja! P har skaffat blogg?! Nu blev jag ju väldigt nyfiken... är den för "allmänheten" eller bara familjen ;-) Hoppas det går bra på BVC, du får berätta vikt och längd sen! Pussspuss

2010-08-04 @ 09:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0