9 månader.

Jag fascineras av hur snabbt tiden faktiskt går.
Idag är det 9 månader sen jag fick mina första värkar, 9 månader sen jag kämpade länge länge med dessa hemska värkar, 9 månader sen de bestämmde sig för att plocka ut lillen med kejsarsnitt, 9 månader sen jag höll i världens finaste barn för första gången.

Jag hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat ana hur fint och roligt vi skulle ha tillsammans, hur man kan älska någon så mycket.
Jag förstår inte hur jag ska kunna börja jobba igen, jag vill ju inte missa en sekund med lillen. Tänka alla de föräldrar som jobbar från tidig morgon till sen kväll, de missar ju allt. Tanken på att jag bara ska få spendera helgen med Frankis skrämmer mig, jag vill ha varje dag med honom.




Han är fin min son, fast han såg ut som en gamal gubbe när han var liten, haha.

Puss K.

Kommentarer
Postat av: Nillan

Grattis till stora killen!!! Vad duktig han är på att krypa nu! :) Absolut kan vi ses i veckan, tisdag funkar fint för oss. Anders kommer sent på tisdagen. När åker P till NY? Pusspuss

2010-12-04 @ 19:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0