Dagens Tack.

Vi började dagen med en 30 minuters bussfärd till söder där vi skrev lägenhetskontrakt, Frank passade på att förgylla rummet med lite bajsstank medans vi undertecknade. Tack Frankis!

Sen tog vi bussen tillbaka, denna gång var de minsann ingen snäll kille i vagnen utan vi hade skrikfest från västerbron och hem, yippie. Jag fick finfina blickar av tanterna runtomkring, tack igen!

Vi gick till öppnaförskolan, jag tänkte käka deras goda sopplunch.
Fanns de nån soppa kvar!?
Nopp, men jo, tack för de!
Frankis fick i sig lite mat och han leka lite innan vi styrde vagnen mot claes olsson. Där stötte vi på dagens första framgång, vi lyckades byta de tidigare felinköpta telejacken till de rätta!

Väl hemma möttes vi av tomhet, ingen hemma! Kul, jag som verkligen kände för en liten frankpaus. P kom hem i två sekunder med mat innan han drog vidare till valla.

Detta var min roliga dag. Fick iaf lite övning inför min och Frankis pappafria vecka.



Puss K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0