Läggning.

Det är inte längre smärtfritt att lägga Frankis för kvällen. Förut var det bara att lägga honom i sängen vyssa lite och så somnade han.
Idag när jag skulle lägga lillen för kvällen började jag lite tidigare, tio i. När klockan är hel ska han helst sova.
Jag la honom i sängen, höll på att bryta ryggen under de 5 minuter jag killade honom, sen smög jag ut. 5 minuter senare gick jag in för att lägga på honom täcket, vad möts jag av då?
Jo en liten kille som ligger och suger på sin strumpa.
Det var bara att börja om, lägga på mage, vyssa, smyga ut.
En minut senare sitter ungen upp i sängen, jag börjar om, efter en sekund står ungen upp och kollar efter mig i dörren. Så här höll de på i 40 minuter, han var som blixten på att ställa sig upp, bara jag vände ryggen till stod han.
Kul, kul tyckte Frank som flinade så fort han såg mitt fula ansikte, det tyckte inte jag.
.
Ja vad gör vi annars om dagarna förutom att jaga mammas byxben..
Jo, idag hade vi faktiskt farmor A här, superduper roligt tyckte Frankis som firade med matstrejk.
.
Imorgon hoppas jag på att vi kommer iväg till Astor på fika, sen ska vi tydligen fika med granntanterna och deras bebbar, yippie!!
.
Frankis försöker efterlikna sin idol Rocker..
Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0