Läskig dag.

Ja vad har vi gjort idag jag och Frankis. Vi har faktiskt mest softat framför tvn, vi har kollat twilight.
Mycket bra mycket bra.
Vid halv fem tiden gick vi ut för att lämna tillbaka filmerna vi hyrt, eftersom vi ändå var ute tänkte jag att vi kunde ta en liten extra sväng.
Vi gick hela sveavägen ner mot hötorget, svängde av på palmegatan och precis när vi svängt till drottninggatan och gått ca 20 meter smäller det bakom ryggen på oss. Jag blev livrädd och började småspringa med gråten i halsen.
När vi kommit en bit bort vänder jag mig om, det brinner, smäller och massa svart rök kommer från korsningen.
När vi kom hem kollade jag aftonbladet och det visade sig att det var en bilbomb.
.
Jag blir fortfarande rädd när jag tänker på det, tänk om vi varit nån minut senare. Om vi hade varit precis vid bilen, jag och min lilla älskling.
Tack tack tack för att vi inte var de!
.
Imorgon får vi besök av Ps mamma, det var nästan tre veckor sen hon träffade lilla Frankis så det blir kul.
Puss K.

Kommentarer
Postat av: nillan

Nej men fy vad läskigt!!!! Vad är det som händer?? :( Läste om det där på aftonbladet, vad sjukt! Vilken tur att ni inte var en minut senare, tänk vilka små marginaler det är ibland. <3 <3 <3



Puss!!

2010-12-11 @ 21:51:29
Postat av: nillan

Hej!



Nu verkar febern äntligen vara över, men Isak är supersnorig. Är så täppt att han vaknar och skriker typ en gång i timman eller oftare. Snark. Även Erik vaknar och skriker ett par gånger per natt, han har massa hosta istället. Men det positiva är att de "sover" till 09-10 på morgonen eftersom de är vakna så mycket på natten, hehe!



Ja du, undrar om man vågar sig ut på lite julhandling snart då.....



Pusspus

2010-12-12 @ 09:40:03
Postat av: matilda

Fyfaan va obehagligt!! Och så jobbigt att man tänker "tänk om man gick 1 min senare" som du skrev osv. usch man vill ju inte tänka på va som kunde hänt :( Vidriga sjuka människor de finns!!!



Glömde säga åt dej att ja aldrig följde me mamma till sthlm i torsdags då Milia hade läkartid den dagen, så vi skulle inte hunnit :(

Hoppas ni mår bra! puss

2010-12-13 @ 11:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0