Mammas tomte.



Vi har försökt oss på att ta lite fina julkort, inte det lättaste kan jag lova. När jag äntligen fått några fina inser jag att jag tagit i svartvitt, jaja så vi får se om det blir några julkort i år.

Dagen har vi spenderat hos Nillan och killarna, jätte mysigt hade vi. Frankis var som vanligt gnällig men skönt att ha sällis när han är på de humöret.

NY önskelistan är skriven, så nu är det bara att hålla tummarna att pappan är snäll mot oss här hemma :)

 


Vadå oskyldig, haha.
Denna min gör han varje gång jag ska vara bestämd och säger NEJ. Inte så lätt att vara arg mamma då.

Puss K.

Kommentarer
Postat av: nillan

Hihi vilka söta bilder! Det svartvita var verkligen superfint. Frank är så duktig som reser sig upp själv :) Jättemysigt att ses igår! Pusspuss

2010-12-08 @ 09:03:49
Postat av: nillan

Hejje!! Ja, sjuka igen :( Isak har haft 40 grader idag, lille stackaren. Föregående natt var inte skoj, haha. Isak somnade inte förrän 02 (och då i vagnen) sedan så fick vi springa upp och vagga 2523 gånger :) Jag och Anders var lagom griniga på varandra, haha!! Ett vrak har man varit idag, så nu håller jag tummarna för en bättre natt :P



Om inte Frank har haft feber så var det nog inte han som smittade hehe... killarna verkar inte förkylda, förutom den där envisa hostan, har liksom bara feber. Erik har haft runt 38grader, så vet inte om det kommer en febertopp där med snart kanske...



Pusspuss

2010-12-09 @ 19:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0