Pulka.


En måttligt road Frankis, inte ett enda flin fick vi fram.

Puss K.

Kommentarer
Postat av: nillan

Hej! Såg kul ut det där ;) Haha!!



Vilket kaos när båda börjar resa sig själva överallt och springa runt längs möbler, hihi! Men samtidigt kul :)



Nja, Erik mår väl inget vidare... Har varit en kaosnatt i natt igen. Han däckade i mitt knä igår kväll klockan 18. Somnade sittandes, hehe. Så vi la honom redan då. Sedan sov han bra till 22 när jag la mig. Därefter kaos. Vaken mer eller mindre till 03 då fick han sova i vagnen. Sov till 05 medan Anders vaggade, sedan fick jag ta över...Åt vid 06 och sedan sov han bra fram till 09. Isak däremot tyckte att det var morgon tidigare än så, haha! Är nog på bättringsvägen, men jag tror tyvärr att vi får avvakta med att ses... :(



Hur går det för er? Har Frank sovit bättre i natt?



Pusspuss

2010-12-18 @ 10:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0