Update.

Idag är det söndag, 4e advent och snökaos i sthlm, wiihoo. Vi kan inte gå ut på promis jag och Frankis så det är minst 10min skrikfest innan han somnar i vagnen, kul..

Det här med att vara själv är inte så jobbigt iaf! Såklart var de första dagarna skit innan jag fått in rutinen, men nu jävlar är vi som två klockor jag och Frankis. Vi vet exakt när vi ska käka, sova, gå på toa ja ALLT. Glömmer den ena påminner den andra, vi är ett bra team jag och Frankis. Pappan är överflödig ;)

Igår hade vi finbesök av Elinor, min soulsister. Vi var siamesiska tvillingar fårn andra klass till gymnasiet, vi hängde jäääämt.
Super kul att snacka gamla minnen, vi gjorde även en tidskapsel för 10 år sen som jag måste gräva fram så vi kan kolla på den. Vi kommer dö när vi ser vilka små fjortisar vi va, haha.



Ja, jag vet de ser ut som om han inte har nån halsduk, men de har han!!

Puss K.

Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Fiiiina!

2010-12-21 @ 09:09:30
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: lovisa

haha så söt!

2010-12-21 @ 14:36:42
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0