2010.

Gjorde du något under 2010 som du aldrig gjort förr?
Jag fick en son i mars, så födda barn måste bli min största sak som jag aldrig gjort förrut.

Är det något du saknat 2010 som du hoppas på 2011?
Lite mer egentid, så jag kan träffa mina fina vänner och ta hand om mig själv bättre.
Har du varit sjuk eller skadat dej?
Tycket jag har varit förkyld mest hela tiden, men skada nopp, tack för de!
Största misstaget?
Oj, den va svår. Jag vet i tusan, kasnke att jag inte har tagit tillvara på fina stunder jag nu önskat jag gjort.
Vad spenderade du mest pengar på?
Barnkläder, barnsaker ja allt med barn före, har lagt max en tusing på mig själv, haha.
Största framgång under 2010?
Min son om man nu kan kalla honom framgång, och att jag har klarat av allt som medföljer som mamma.
Var du gladare eller ledsnare iår jämfört med förra året?
Bådeoch tror jag, Jag har haft mina ups and downs sen jag fick barn. Men slutet av året har deffnitivt varit GLADARE!
Din klädstil under 2010?
Haha, klädstil.. Ja tjockiskläder och det jag kunde hitta i garderoben. Dags för att shoppa!!
Vem saknade du?
Min familj, mina vänner.
Nämn några av de bästa nya personerna du träffat under detta år.
Nya personer... Mina nya mamma kompisar får jag nog säga då. Inte alla såklart men jag har några favvosar :)
Vad önskar du att du gjorde mindre av?
Klagat.
Vilka sånger kommer alltid påminna dej om 2010?
Papappaparaaaa americano...
Bästa filmen, samt bästa boken du läst iår?
Film vet i tusan om jag sett några bra i år. Bok måste vara "14 år till salu" tror jag.
Hur firade du din födelsedag 2010?
Hemma med familjen med massa tårta.
Sammanfatta 2010.
Ja 2010 har varit det bästa året i mitt liv, jag har fått en underbar liten som och nya fina vänner. Självklart har det varit jobbigt också, jag visste inte var jag skulle ta vägen månaderna efter jag fött. Nu är min fina prins snart ett år och jag vet att vi bara kommer få bättre och bättre år tillsammans om de nu går :)
Puss K.

Kommentarer
Postat av: Tova

Hihi, kan verkligen instämma på en hel del punkter i listan. Föda barn var ju ganska svårslaget under 2010, och så den där jäkla papaprapa americano-låten... och jag måste nog också köpa lite hetare kläder till garderoben än alla nuvarande mjukisbrallor typ... :P

2011-01-02 @ 00:02:14
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0