30 min till listan.

Japp, då var de dags igen.
Plus 30 minuter till buss nr 40 förseningslista, fatta hur mycket längre jag hade kunnat sova ist för att stå och vänta på denna satans buss!

Helt dött på jobbet, snöar gör de också jätte kul. För man är ju inte trött på snö nu, Nej absolut inte!

Midget var vild igår kväll, vi kollde först på Anja och sen på Ferry. Midget blev överlycklig när Anja kom 3:a och skrek; "Mamma, du vet att jag också kommer tävla i OS!" Och JA Midget de vet jag, men om P får bestämma blir de nog tyvärr inte i alpint. Men kvinnan i huset har ju oftast sista ordet så det kanske inte är helt omöjligt endå ;)

Nu ska jag dricka basilikate och hoppas på att Midget vill se solljus snart, men inga värkar än för nu är de öken härinne. Jobbigt om de skulle starta när jag är helt själv...

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0