5 days to go.

Idag är det 5 dagar kvar till BF (för er som är lite efter BF=Beräknat Födelsedatum).
Hoppas han inte kommer två veckor efter bara, börjar bli irriterande med denna magen. Om jag visste att det var en månad kvar hade de nog inte varit så jobbigt, men det är ju så nära nu.

Tänka sig att Midget bott i min mage i 40 veckor, det är jätte konstigt ju.
På onsdag ska vi till BM igen så vi får väl se vad hon säger. Denna vecka är faktiskt ganska fullbokad, så inte helt omöjligt att han vill titta ut.

Imorgon har vi ju uteplatsmötet, onsdag P's comeback, morgonmöte och BM. Plus att jag hela veckan ska jag lära upp tjejerna på cafet.

Nu ska jag väcka P.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0